środa, 26 marca 2014

Stug III G DML 1/35 Georg Bose

Cześć.
Sięgnąwszy ręką w karton padło na ten placek, mój magazyn obfituje w hitlermaszyny, które to kupowałem masowo w czasie, gdzie dolar stał po dwa zyle a i dragon nie wariował z cenami. Kilka prac niestety będą spod znaku hakenkrojca.....trza to wszystko wyczyścić.
Malowanie pudełkowe, a pytając znawce tematu nie byłem zmuszony do przeróbek czy poprawek. Od siebie wykonałem "oranyjakitenmodelbrzydkiicośtrzebazrobićżebygouatrakcyjnić" czyli porwaną osłonę jarzma i płachtę na tył, dałem także pod nią "koszyk". Szczątkowy zimowy kamuflaż , który skończyłem opłukiwać olejami. Co później to...później?
To teraz sie chwalimy, nie?











Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)