niedziela, 30 marca 2014

Stug III G - VIP

Cześć.
Męczenia placka ciąg dalszy, wrzuciłem nań nieco śniegu, ubabrałem powierzchnie za kołami i przygotowałem gęsi do dalszego brudzenia, przy czym zaznaczam na wstępie - żadnego błota na pojeździe nie będzie, nie będzie go także na podłożu, nie będzie to także podstawka miastowa.Wykonałem linki mocujące płachtę  a w deski od kosza wbiłem haki  , przez które nawleczone są oka tej że.
Łańcuch...to tylko tak, na teraz - nie wiem czy go zostawię...w chwili obecnej zwisa dwojako, mnie a także na modelu. Ciężko jest pokazać, że powierzchnie się mienią, nie chciałem natomiast aby wszędzie były zacieki samego brudu...także na słowo należy mi wierzyć...ze się mienią. Zatem:























I to tyle na dziś.
Pzdr
RJ

1 komentarz:

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)