czwartek, 4 lipca 2013

W pół drogi.

Witam.

W modelu sporo się zmieniło....kolorystycznie.
Jak dotąd jestem w pół drogi kolorów bazowych tobołków oraz osprzętu.
Następnie przejdę do   wyrównania,rozjaśniania, przyciemniania tu i tam.
Na model nałożyłem dodatkowo mocniejszy zielony filtr, po czym zapuściłem ciężką płukankę dla podkreślenia lini podziału itd.
Na płytę przednią puściłem mieszankę pigmentu z farbą olejną,  myślę, dało ciekawy efekt grubszego osadu..a jeszcze nie ciężkiego błota.

No nic, teraz jestem tu, w pół drogi:






Niestety upał nie nastraja mnie optymistycznie, zwyczajowo nie chce sie robić i idzie jak po grudzie:]

Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)