wtorek, 9 grudnia 2014

DAK Sd Kfz 7t 1/35 - WIP

Cześć.
Jak w poprzednim poście wspomniałem, mój odpał nie ograniczył się do jednego działa, oto wspomniany ciągnik...
Model od DML - składanie miodzio, figurki, jakie są w zestawie...mocno takie sobie, ale to w końcu seryjny plastyk zatem wymagać od nich za wiele nie można, natomiast należy od siebie. W pierwszym podejściu do nich zbytnio odpuściłem co zaowocowało ich kąmpaniem w cleanluxie( moim zdaniem najlepszy, nie inwazyjny, środek do zmywania farby akrylowej)  i poprawkom. Czekały już tylko na główki, ale zerknąwszy na nie w dniu dzisiejszym...z miejsca zmyłem, sztuk sześć.
Co dalej...dalej zacząłem wprowadzać własne "ulepszenia" w model, by odróżniał się od całej reszty, jakie już widziałem. Maska po piaskowaniu :| a odsłaniając silnik na wpół go zakryłem :| ....taka to historia, ładna, prawda ? :|
Ukręciłem mu co nieco z masy, ale to w późniejszym etapie.
Zatem oto i toto,  ciągle jeszcze w trakcie pracy nad nim:




Kamuflaż piaskowy namalowany, jakoś ostatnio łatwiej idzie mi namalować jak drapać.

Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)