czwartek, 21 listopada 2013

"Hello Kitty" - WIP

Cześć.
W modelu zrobione mało - robię kilka prac na raz(jak wcześniej wspominałem)
Położyłem kalki, maznąłem czaszki oraz detale.
Bardziej filtrował go nie będę(hamuje mnie jego stan fabryczny)
W chwili obecnej zostało zapuścić płukankę punktową, może jakieś delikatne zacieki i pigment(y)
Stan kota na teraz:


Jak widać, delikatne przecierki u spodu wanny z przodu - w końcu poruszał się w mieście w gruzowiskach. Nieco nachalna rdza na zapasowych ogniwach - celowo (moje chcęmisie). Ostry błysk gąsienic zniknie pod pigmentem i płukanką...i to chyba na dziś tyle.
Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)