sobota, 7 września 2013

Ciapaty

Witam.
Wkopałem się z tymi dziurkami...mozolne godziny nad kropkami , kropeczkami, kropuniami :(
Model przeciągnąłem pomarańczowym filtrem, kolejno dam gwiazdy.
W jakim celu tak a nie inaczej?
Często i gęsto możemy zobaczyć jak w standardzie białe gwiazdy podczas biedronki otrzymują wszystkie kolory tęczy. Położenie kalki, czy namalowanie oznaczeń po filtrach podstawowych wyklucza powyższe.
Na poprzednich zdjęciach, gdzie tak z hurra optymizmem ogłosiłem zatkanie szczelin, pomyliłem się. Na zbliżeniu było widać jeszcze kilka, szybko je poprawiłem.




To męczę dalej..
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)