poniedziałek, 4 lipca 2011

One Jeep Army - Barmy Army in progress

Gódmyłning.

Niewiele osób sie pewnie tego spodziewało...a tu BUMS !
Połowa zaopatrzenia US Army wylądowała na biedaku, dlaczego ?
Bo tak i już.
Wykonałem także zarys zapowiadanej mikro podstawki, dojdzie jeszcze ta figura...która przypadkiem wpadła mi w ręce/pasuje a to najimportant jak dla mnie( w sumie będą trzy i nie będzie tłumu - no niemożliwy jestem, wiem).
Będę płakał przy malowaniu bambetli, ale efekt powinien być bardzo spektakularny.
Zatem:

   




cius
RJ

2 komentarze:

  1. Mam zamiar niedługo trzymać w niepewności - albo albo( wyjdzie/nie )
    Dzięki & cius

    OdpowiedzUsuń

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)