czwartek, 30 czerwca 2011

Wstrzymanie.

Cześć.
2 z projektów jest stale w fazie produkcji, żeby niebyło iż patrzę na pierwszy z nich i czekając nic nie robię...robię.
Pod 7TP wybudowałem podstawkę, użyłem deski klejonej oraz balsy:


   
   

Następnie użyłem ziemi polnej oraz glinki pod by zmienić nieco wygląd terenu:


   


Następnie wkleiłem faszyny i jakieś porosty, zalałem dno sidoluxem, wyschło, później akrylem:

   



   

Obsadziłem także ułana, następnie wykonałem wstępnie wodę na brzegu akrylem, który niemiłosiernie długo  będzie się klarował:


   

Wykończyłem także 7TP.
Zacząłem oczywiście od wanny:

   

A po wszystkich zabiegach tak prezentuje się:


   


Został już wklejony na scenkę, ustawienie czołgu na podstawie widniejącego w sieci zdjęcia,  gdzie niemal spada z skarpy, dodatkowo życzenie osoby u której znajdzie się praca.

W scence konny wskazuje wojskom w którym miejscu jest twardsze dno,płytsza woda i mogą się przeprawić na drugą stronę.

Z tą pracą także stoję aż akryl wyklaruje się - tu zostało niewiele do zrobienia.
Wkleić figury, podmalować wodę i ramkę

Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)