czwartek, 10 marca 2011

Malowanie.

Cześć.
W pierwszej kolejności położyłem jednak kolory bazowe na pojazd.
Nie szalałem z rozjaśnieniami, natomiast jestem bardzo zadowolony z koloru, jaki uzyskałem.
Chwilę straciłem na mieszaniu, bo jak wiadomo ja nie używam numeracji, tylko maluję "na oko"
Kolejny raz także powtórzę, że jest o tyle dobrem iż finalnie nie mam na półce takich samych, monotonnie jednolitych,  pojazdów.
Wkleiłem okna, drzwi a klapa jest luzem,  bym mógł się do niej dobierać w dowolnej pozycji.
Obrabiam już figurki.
Poza tą  która jest w  środku będzie jeszcze pięć(więcej nie zdradzam)

   


Pozdrawiam
RJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)