wtorek, 1 marca 2011

Churchill Crocodile Final Photos

Zatem, po nużącej podróży z Pragi zrobiłem zdjęcia pracy syna.
Jest jeszcze kilka miejsc, nad którymi powinien popracować - do wystawy nie dał rady.
Model, a właściwie podstawka była jeszcze mokra gdy go chowałem. Teraz już na spokojnie doda co zechce i poprawi detal. Wspomniał o kolejnym modelu i juz się cieszę..co wybierze nie wiem. Lubuje się w aliantach...choć ukradkiem dojrzałem, że ostatnio trzymał w łapkach Sd Kfz 7 DML i przeglądał.
Nie wiem, czy się nie "spali" na tak złożonym modelu.
Przy tej pracy widziałem nie raz zrezygnowanie i musiałem wkraczać z konkretną podpowiedzią, wskazaniem palcem. Ok, nie będę biadolił, będzie co będzie !
Model:

   




RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)