poniedziałek, 23 czerwca 2014

Captured Kubelwagen - 1st Armoured Div/ 10th Mounted Rifle Regt.

Czołem.
Dziś kolejna prezentacja, tu uporałem się z modelem Tamiya, Kubelwagen w skali 1:35. Sugerując się tymi oto zdjęciami, pochodzącym z "Od Acromy do Zwycięzcy"


Z jakim skutkiem zobaczysz poniżej.
Teraz kwestia kamuflażu - na moje oko widać dobrze iż na samochodzie jest naniesiony w/w , jednak założenia mogą być różne.
- zdobyli go w kolorze dunkelgelb i na szybko nanieśli kilka placków olivdrab
 - zdobyli już w paciakach
 - tam nie ma plam, złudzenie optyczne, przetarte...czymś tam tu i ówdzie.
Zdjęcia są z różnych okresów, ponieważ na jednym jest koło zapasowe,łopata  a na innym brak, ja zrobiłem go w wersji z.
Oczywiście dam jakowąś podstawkę i figury, które sa w trakcie produkcji.
Model ma sie tak:




W modelu nieco inwencji własnej, blaszek i żywiczne koła.
Tu zdjęcia czarno białe:



I reszta "z epoki"


Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)