czwartek, 15 sierpnia 2013

Filtry

Witam.
Model otrzymał podkład, po którym nadałem mu obecną kolorystykę.
Wykonałem kilka płukanek z użyciem rzadkich farb olejnych dla plastyków, co obala tezę o superprodukcjach firm mocno reklamowanych. Będę to powtarzał do skutku, w cenie zestawu którejkolwiek z nich możesz wyposażyć własny warsztat w o wiele większą ilość farb, pędzli itp...
Istotna i powtarzana przeze mnie informacja - stosując farby olejne jako płukanki, biedronki, łosze etc... jesteś w stanie naprawić swój błąd w każdej chwili.
Oko nie wyłapuje takich rzeczy jak aparat, więc po zdjęciach i ich podglądzie można śmiało zetrzeć nadmiar filtra czy zacieków, co i ja uczynię, gdzieniegdzie nie podoba mnie się otrzymany wygląd finalny. Pędzel i white spirit załatwia sprawę.
Na obecnym etapie obicia spodu są dość żywe, to także nie problem.
Po użyciu pigmentów suchych,  jak i płukanek z nich wykonanych, zostaną "przyćmione"
Przy powłoce przewiduje około jednej do dwóch zasiadek.
Następnie osprzęt, plandeki itd.



Pozdrawiam.
eeRJott

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)