sobota, 29 czerwca 2013

Nówka sztuka, raz psikana.

Cześć.
Czas jakiś temu skleiłem ten oto model, zaraz po tym jak upiekłem wersję przeciwlotniczą w piekarniku :]
Nie mam jakiegoś zamysłu finalnego co do całokształtu, jakiś spontan powstanie - tak zakładam na dzień dzisiejszy. Czy będzie angielski, czy polski to się okaże.
Mocno obładowany, sporo malowania z pędzla będzie...co zrobić, chciałem to mam. Może latem coś zimowego by zrobić...zobaczę. Grzebnę w zdjęciach co, jak gdzie używali i wtedy coś skręcę. Nawet jak będzie kompletny sf miał powstać, powstanie. Pierdyliardy takowych nacji różnych powstają i nikt nie kwili...trzeba zacząć i pod flagą Polski takowe robić ;)
Ok to tyle oto zrobiłem:




Pozdrawiam.
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)