środa, 7 grudnia 2011

Gęsiówka - Zdobyczna Pantera 1944 Finisz

Cześć.
Uporałem się z scenką, Powstańcy wylądowali na swoich miejscach przy czym nie wszytkie miejsca są właściwe..ale jak pisałem przy rozpoczęciu pracy - nie jest dla mnie i musiałem trzymać się wytycznych.
Zostawiłem nie poprawną historycznie nazwę ulicy, ponieważ wtedy była także w jęz. niemieckim..kolejny wymóg.
Dorzuciłem także ryngraf z Matką Boską Ostrobramską, który powstańcy zawiesili przed atakiem , w miejscu zdemontowanego MG.
Zatem:

   





Pozdrawiam
RJ

6 komentarzy:

  1. Ciekawy temat, bardzo dobre wykonanie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yo eeRJott,

    Damn good work, the depth and color is just stunning.

    Keep up, greetz Nico

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks Nico, Happy New Year !

    OdpowiedzUsuń

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)