sobota, 15 października 2011

Koniec lenistwa?

Cześć.
Nieco mnie nie było, powodów kilka..ale główny to lenistwo !
Dostawałem spazm jak miałem robić zdjęcia, czy model a w lenistwie pomagała mi gra na konsole :)
Od miesiąca siedzę na Nurburgringu ganiając się z ludźmi w sieci autami , robię to do dziś jednak mniej systematycznie.
Co dalej?

W  międzyczasie z doskoku wykonałem zamówienie dla znajomego - obiecywane czas spory temu, o te:

   
Photobucket






Skala 1/48.
Ten projekt także jest zamówieniem, jednak podchodzę do niego z większą dozą chęci.
Szkoda tylko, że nie mogę zbyt ingerować w całokształt - mam wytyczne...niestety :(
Scenka ma przedstawiać "zmodyfikowany" atak na Gęsiówkę w wykonaniu jednej z panter zdobytych na wrogu, oczywiście będą i Powstańcy.
Na model bazowy wybrałem Pantere DML, a zimmerit to wyrób Atak - mało pasujący do modelu dragona, jednak nie bez możliwości naprawy wyglądu tegoż.
Zatem tyle mam za sobą:

  


Przede mną - wspomniana korekta cementu - docięcie na błotnikach i uzupełnienie ubytków zimma.
Na starcie nadałem kształt układu jezdnego by później podeń wykonać nieco śmieci pod czołgiem.
Mam nadzieję, że leń pójdzie w niepamięć i dziarsko ruszy moja fabryka modeli.

Pozdrawiam
Rafał Jankowski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)