środa, 26 października 2011

CD Poprawka & Gęsiówka

Hej.
I kolejne poprawki, nieco przerobiłem dzieciaki - te wykonał wstępnie mój kolega...niestety zgubił proporcje.
W figurkach przedłużyłem nogawki, wyższego mocno okroiłem z materiału i wlepiłem własny.Wymieniłem mu dłonie na nieco mniejsze..jednak główki już nie wymienię, nie mam zbytnio na co.
Mniejszy też schudł nieco..ale nie wiem, czy nie 'podrośnie" o pół centymetra(bądź więcej)
Powstańca, który będzie w kanale także przerobiłem.
Pozbyłem się oporządzenia i szelek, dorobiłem większe klapy oraz dodałem fałd.
Przykurczony natomiast (wyrób Warriors) jest także okrojony z oporządzenia, od siebie dodałem tylko zwisający, odwinięty, bandaż z dłoni.
Brama otrzymała hak do zamykania drzwi a te klamki oraz skobel, umiejscowiłem już właściwie właz kanału...a będzie więcej roboty.
Tyle tym razem w tej pracy:


   

Pantera.
Tu   niewiele nowego, czekam na reszte figur - w chwili obecnej szykuję 4 (a dojdą jeszcze dwie)
Dwóch po prawej stronie czołgu, jeden przy otwartym włazie na płycie nadsilnikowej.
Trzech będzie po lewej stronie czołgu...ale to później.

   


Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)