czwartek, 9 czerwca 2011

Upał !

Cześć.
Gorąc odbiera chęci do czegokolwiek, nawet wieczorami jest ciężko cokolwiek czynić.
Mnie udał się wykrzesać z siebie resztki chęci i pomalowałem model, już dostał pierwszą fazę brudzeń i postarałem się ominąć młotkowanie oraz rdzę(jedynie tłumik nią dostanie).Byłem pewien iż gąsienice mam gdzieś w domu ATL 45, przemyślałem się - dostały nóg i wyszły. Ubiegłego wieczora te zamówiłem i dopóki ich nie otrzymam, poskładam (GRRRRRRRRRRRRRR !!!) nie ruszam nic więcej. Chce uniknąć późniejszego dopasowania kolorystycznego wanny z tymi że.
Ok zdjęcia zanim model otrzymał wszelkie płukanki:

  


Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)