poniedziałek, 30 maja 2011

"Hunt" - Finish

Cześć.
Po oczekiwaniu na mokre przyszedł czas finału.
Pojazdy otrzymały siatki, nieco mokrości, ale subtelnie.
Z czego jestem zadowolny>
Chyba najbardziej z kolorystyki błota, ziemia wyszła mi bardzo zróżnicowana - tu nieco odszedłem od swojego przyzwyczajenia by nie zmieniać kolorów podłoża i zostawiać naturalne.Otrzymałem dzięki temu trzy  a właściwie cztery odcienie wspomnianego.Te które jest u góry jest jasne, na kołach w wyższych ich partiach takie "byłe" a u dołu ciemne. Jak wiadomo, ta sama ziemia nie ruszona wygląda inaczej aniżeli ta, która dokleja się do pojazdu.Kolejne zadowolenie wzbudza u mnie roślinność, raczej mocno dobrze mi wyszła.
Moja cepeliada wygląda dokładnie tak jak zakładałem , po zdjęciu które mi utkwiło w głowie po wstępnym ustawieniu/wkopaniu Mardera.
Wszystko ściśnięte, jednak nie na tyle by można było to nazwać "supłem"
Ok, zatem:

   





Zdjęcia nieco przekłamują kolorystykę na żółto - wariujące słońce nie pozwoliło mi ustawić dobrze balansu bieli, myślę jednak że da rade obejrzeć w obecnym stanie
Teraz zajmę się podstawką dla Polaków z września.

Pozdrawiam
Rafał Jankowski

2 komentarze:

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)