poniedziałek, 21 marca 2011

Ford

Hej.
Jak pisałem, tak i uczyniłem - zacząłem budowę samochodu.
Okropne przesunięcia formy  chyba w każdym możliwym kierunku. O Jamach, nadlewkach etc. to nawet nie wspominam, bo to drobiazgi.
Musiałem zrównać linię wytłoczeń szoferki z linią wytłoczeń na masce.
Poratowałem się polistyrenem by tego dokonać.
Dostawczak ma być dość mocno zużyty( nie złom) więc wkleiłem mu  podniszczoną tapicerkę. Wykonałem także el. wewnątrz szoferki we własnym zakresie,  gdyż producent tego nie przewidział. Wykonam także mocowanie szyby - zestawowe to totalna klapa :( Prawda jest taka, że aby model dość wiernie odwzorowywał model Forda należałoby zbudować go od podstaw, zostawiając formę budy i maski ,  przy czym i tam są błędy w wytłoczkach)
Zbliżam się do zawieszenia i tam to dopiero są kwiatki !
Wszystkiego nie poprawię, chcę z tym wyskoczyć na Węgry...więc zrobię niezbędne minimum(jak do tej pory)

   

Tak to się obecnie prezentuje. Jak widać wszędzie syf - bo i totalnie wszędzie szlifuję, ryję itp.

Pozdrawiam.
RJ

5 komentarzy:

  1. Z czego wykonałeś pokrycie foteli ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czego wykonałeś pokrycie fotela?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masa Pro Create, coś jak GS.

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie można dostać taka masę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ją brałem bodajże na Ebay(przy okazji innych zakupów)
    Jest chyba także w e sklepie Jama.

    OdpowiedzUsuń

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)