poniedziałek, 10 stycznia 2011

Progres.

Pobrudziłem  autko pigmentami, mam zamiar dodać jeszcze świeżych wycieków/zacieków w okolicach podwozia.
Zastanawiałem się  czy zrobić krzykliwie, rdzawe,  tłumiki...ale odpuszczam.
W tym modelu nie przewiduję żadnych krzyków w stylu  - dam minię, bo nie wiem co zrobić, żeby dobrze wyglądał.
Nie pytajcie także, jak udało mi się wsunąć działko i dwóch załogantów, nawet nie chcę o tym myśleć !

Pojazd dostał rejestrację Luftwaffe , a załoganci także do niej należą, stąd inna kolorystyka umundurowania.
Do podstawki przyszykowałem także dwóch dodatkowych wojaków, ale myślę ich pokazać w kolejnych odsłonach.
Stan na dziś:

   



Pozdrawiam
RJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)