sobota, 25 września 2010

Most /update.

Cześć zaglądacze.
Nie mogłem się wstrzelić, jaki kolor bazowy dla kamiennej budowli wybrać, normandzkie budowle mają taką mnogość kolorystyczną...ze po prostu zgłupiałem. Wybrałem wszystkiego po trosze.
Moja interpretacja skrawka mostu wygląda następująco:





Malowanie - na dzikiego...1 warstwa panzergrau, kolejna jasny szary, dodatki/akcenty minia z brązem, khaki.
Wyszło pstrokato, na ostatni rzut użyłem mocno rozjaśnionego panzer grau, by zgasić pstrokatość.
Po podeschnięciu akryli zacząłem malować z palety olejami.
Użyłem brązów, żółci, pomarańczy i zieleni.
Trochę zabawy było, jednak efekt jest zadowalająco dobry, hm ?

Pozdrawiam
Rafał Jankowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)