środa, 8 września 2010

Kfz 69 wraz z kołatką 3.7 cm PAK

Czas jakiś temu zbudowałem taki model:



Pak 3,7 TamiyaPak 3,7 TamiyaPak 3,7 Tamiya
Kfz 69 Tamiya 1:35 Krupp ProtzeKfz 69 Tamiya 1:35 Krupp Protze
Bazą wyjściową była leciwa Tamiya, która jak widać  ubrałem w nieco blaszek.
Chwilowe zmęczenie projektem Crusader.....wymogło odskoczni, wybrałem opisywany model.

Położyłem kolor bazowy Panzergrau, tym razem nieco ciemniejszy niż miewam to w zwyczaju...dla czego?
Oglądając kilka zdjęć z epoki kolor ten jest nieco ciemniejszy aniżeli utarta "moda" - więc i ja spróbuję...zaznaczam, kolor będzie jeszcze ciemniejszy.
Podstawka skromna i pewnie jeden figurant(może dwa)
Pierwsze zabawy obiciami i błotkiem:



PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)