niedziela, 19 września 2010

Fig & Wóz....70%

Wracam, po trzykroć, siedmiokroć.....krocie się mnożą...
Kolejny  przypadek demonicznego krupnika - lot nr. 3.
W życiu nie miałem przypadku...żeby model mi 3 RAZY wyleciał z łap(może w poprzednim wcieleniu jednak był samolotem ?) !
Patrzyłem, jak zgrabnie zjeżdża z biurka..tym razem z armatą (poszedł zaczep, a dywanowy potwór zżarł część)

Dobrałem figury dla pojazdu i wstępnie klocek pod model, figury wymagają jeszcze nieco pracy...ale pokazać musiałem iż nie leniuchuje.Wykończyłem el. drewniane na pojeździe i dalej szykuje go na pigment, ale delikatny, jaśniejszy.
Stan pracy:


Kfz 69 Krupp Protze
Kfz 69 Krupp ProtzeKfz 69 Krupp Protze
Kfz 69 Krupp Protze
Kfz 69 Krupp ProtzeKfz 69 Krupp ProtzeKfz 69 Krupp Protze

Pozdrawiam
Rafał Jankowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)