czwartek, 12 sierpnia 2010

Polish Crusader III AA Mk III/ Normandy Update

Hmm....na wczasach zbytnio nie popracowałem nad modelem.
Było tak intensywnie, że doba musiałby mieć te 5h(minimum) więcej bym zorganizował czas modelarski.
Teraz zdjęcia, moja druga pasja - wędkarstwo.
Crusader
W tym sezonie zaliczyłem całą plejadę ryb słodkowodnych - Od Uklei  poprzez Płocie, Krasnopiórki, Liny, Okonie...na Szczupaczku kończąc.
Zadowolił mnie o tyle, że na Mazurach(pomimo usilnych prób) nigdy nie "wyjąłem" żadnego na blaszkę(po naszemu PE parts  <:F  )
Tu jedna ze zdobyczy o`Qń:





Nad wodą spotkałem także żabokopa 0_o
Z czasem dodam film.
Kolejny odwiedzający mnie nad wodą to...moja lepsza połowa wraz z:





Wracając do modelu, bo to w końcu nie blog przyrodniczy.....
Na wczasach skleiłem tylko wannę i obrobiłem kółka - te wykonałem ruchome.
Przed wczoraj wziąłem się w garść, porozmawiałem ze sobą na stronie, po czym ja & ja doszliśmy do porozumienia - do dziś wymodelowałem 95% pojazdu.







Historyjka p.t."Chciałem dobrze, wyszło jak zawsze"
Wracamy znad wody, patrzę przy drodze na pastwisku koniki, pięknie się mieniły w słońcu, niewiele myśląc chwyciłem za aparat, hamulec, awaryjne...w pośpiechu wysiadam z auta, aparat do twarzy...i wszystkie, jak jeden mąż zrobiły mi tak o :






Komentarz zbędny.....
Pozdrawiam i do następnego.
Rafał Jankowski


Update 13.08.2010
Wprowadziłem korekty.
Pojazd miał niesymetrycznie ustawione lufy, brak "baniaka" oraz zasobnik, teraz wszystko powinno być ok.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonymous comments will not be published, I like know who I'm writing to./Anonimowe komentarze nie będą publikowane, lubię wiedzieć z kim rozmawiam :)